Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

ver.2.73      

mRej2 program do rejestracji wizyt

sprawdź termin wizyty
Skip Navigation Links

Funkcje i cechy

1. Pacjenci główni i dodatkowi.

2. Kalendarz roczny i godzinowy.

3. Rejestracja wizyt.
a) szybka, efektywna i przejrzysta rejestracja,
b) kontrola ilości rezerwacji,
c) monitorowanie powiadomień/potwierdzeń.

4. Wizyty.
a) statystyka i filtrowanie rejestru,
b) realizacja powiadomień.

5. Definiowanie godzin pracy.
a) dni i godziny otwarcia oddziału,
b) dni i godziny pracy lekarza/pracownika.

6. Baza pacjentów/klientów.
a) informacja o wizytach oczekujących.

7. Słowniki i kalendarze.

8. Inne.
Cena i zakup

Ad.1 Pacjenci główni i dodatkowi.

Program pozwala na zdefiniowanie ilości pacjentów przyjmowanych na tą samą godzinę.
Rozróżniani są pacjenci główni i pacjenci dodatkowi.
Pacjent dodatkowy to taki, którego można obsłużyć w krótkim czasie (np. szybka kontrola itp), podczas obsługi pacjenta głównego.

Najlepiej wyjaśnią to przykłady.

Przykład 1-1
Wykaz zarejestrowanych pacjentów u doktor Wyszyńskiej. Jedna kolumna i jest to kolumna pacjentów głównych.


Jedna kolumna pacjentów głównych.


Przykład 1-2
Stomatolog Wyszyńska lecząc jednego pacjenta (pacjent główny), może np podczas znieczulania obsłużyć jeszcze drugą osobę (pacjent dodatkowy).


Dwie kolumny z pacjentami. Jadna dla pacjentów głównych i jedna dla pacjentów dodatkowych (kolumna Osoba2).




Przykład 1-3
Okulista przyjmuje trzech pacjentów na tą samą godzinę (pacjenci główni). Podczas, gdy dwóch ma zakropione oczy i czeka w poczekalni, jeden pacjent jest badany w gabinecie.


Trzy kolumny z pacjentami głównymi.


Ad.2 Kaledarz roczny i godzinowy.

Znając koncepcję ilości pacjentów głównych i dodatkowych można przejść do prezentacji graficznego kalendarza rocznego i godzinowego.

Przykład 2-1
Kalendarz dla jednego lekarza.


Kolumna z lewej to kalendarz roczny. Kolumna prawa to kalendarz godzinowy z widocznymi zarejestrowanymi pacjentami. W tym przypadku w dniu 1 lipca brak wolnych terminów u doktor Wyszyńskiej i dlatego w kalendarzu rocznym 1 lipca ma kolor żółty.




Przykład 2-2
Kalendarz dla dwóch lub więcej lekarzy.


Można wyświetlać jednocześnie kalendarz dla dwóch lub więcej lekarzy. W tym przypadku w dniu 1 lipca nie ma wolnego terminu u doktor Wyszyńskiej, ale jest wolny termin (kolor zielony) u doktora Głowackiego. W kalendarzu rocznym 1 lipca ma kolor zielony, bo u wybranych lekarzy występuje wolny termin.


Ad.3 Rejestracja wizyt.




Zaznaczamy czas wizyty np. 30 min., w tym przypadku od godz. 14.30 do godz.15.00 i klikamy w zaznaczonym obszarze PPM (prawy przycisk myszki). Pojawi sie submenu, z którego wybieramy interesującą nas opcję Dopisz.




Wybieramy osobę ze słownika i od razu widzimy informację o ilości wizyt oczekujących wybranego pacjenta zarówno na oddziale jak i u lekarza.


Ad.4 Wizyty.




W oknie wizyt zastosowano dynamiczną statystkę dzięki czemu widać aktualne ilości wizyt oczekujących, dzisiejszych i przeszłych dla wybranych filtrów.
Tutaj można wygodnie powiadamiać pacjentów o zbliżającej się wizycie.


Ad.5 Definiowanie godzin pracy.




Definiuje się godziny pracy zarówno oddziału jak i lekarzy pracujących na oddziale. Sukcesywnie można dopisywać nowe pozycje i aktualizować kalendarz w tym samym oknie.


Ad.6 Baza pacjentów.

Baza pacjentów zapewnia łatwe wyszukiwanie i aktualizację danych. Również w tym oknie widoczna jest statystyka wizyt oczekujących.

Ad.7 Słowniki i kalendarze.

Słowniki zapewniają szybką i łatwą obsługę programu. Kalendarze generuje się raz w roku.

Ad.8 Inne.

Przejrzyste okna do obsługi operatorów i ich uprawnień, kopii bezpieczeństwa.